.

.
Copyright (c) 2011 Raluca Szoke. Un produs Blogger.
RSS

''APA FACE VRAJI !'' 10.01. 2011

 Aceasta a fost săptămîna în care am văzut tot ce poate face apa si am fost tare impresionaţi!


  • Am descoperit împreuna care sunt proprietăţile apei, EXPERIMENTÎND:

1. Apa nu are culoare, ESTE INCOLORA, dar poate împrumută culoare vasului sau a colorantului în care este pusă.

   2. Apa nu are gust , dar poate împrumută gustul .(în experimentul nostru am încercat lamîia, zahărul si sarea)
   3. Apa nu are miros, dar poate împrumută mirosul altor substanţe. (am încercat esenţa de lămîie si vanilie)

  • Am cunoscut-o pe ''PICA'' -picătura de apa, care ne-a rugat sa o ajutăm sa ajungă la ocean prin tubul labirintului.
  •  N-am gîndit sa-i facem si un tablou:  
  • Am prezentat si meteo, folosind cartonaşe făcute de noi :
  • Am verificat CINE si DE CE se scufunda sau pluteşte. 



  • Am aflat care sunt stările de agregare ale apei:
 

  • Am confecţionat-o pe ''PICA'' -un  balon umplut cu apa  
  • Dacă vrem sa fim voinici facem sport încă de mici!!!
  • Am exersat mersul în echilibru pe banca de gimnastică cu transport de greutăţi (-sticle cu apa)



  • Munca noastră expusă la panou


A FOST O SĂPTĂMÎNĂ MINUNATĂ, ÎN CARE NE-AM DISTRAT SI AM INVĂTAT  FOARTE MULTE LUCRURI NOI DESPRE APA, APA CHIAR  FACE VRĂJI!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

Emanuel Puiac spunea...

Frumos si interesant. :*

Trimiteți un comentariu