.

.
Copyright (c) 2011 Raluca Szoke. Un produs Blogger.
RSS

Cu putina munca se poate!

Toate lucrurile frumoase incep cu un vis, visul poate deveni realitate daca iti doresti cu adevarat!
Visam sa le pot oferi fluturasilor din grupa mea un spatiu de joaca frumos, colorat, dar si functional. Lipsa fondurilor pentru astfel de mobilier m-a facut sa-mi pun o intrebare: "Chiar nu pot face nimic?" ,de aici imaginatia a inceput sa lucreze, sa se astearna pe o foaie, si asa......

A fost odata un dulap vechi, ros de trecere timpului........
 Pana intr-o zi cand am luat hotarirea sa-l modific "putin". Cu un ajutor de incedere , unelte imprumutate, am inceput treaba

 Am taiat, am taiat, am slefuit pana ce a inceput sa prinda forma

  Putina culoare a readus viata vechiului dulap, "Castel al printeselor" in devenire

Dupa cateva ore de munca " CASTELUL PRINTESELOR"  este terminat!
Incantarea si bucuria de pe fata fetitelor din grupa mi-au aratat ca visul meu a devenit realitate; cu materiale putine si ieftine am reusit sa reconditionez dulapiorul vechi, devenind astfel coltul preferat al fetitelor !

Fetitele erau fericite acum , dar nu am putut face discriminare intre ele si baieti; de aceea.........

Un alt dulap, o alta poveste :-)

 Sa inceapa lucrul!
 Masuratori, taieturi
 Voluntariat din partea prietenului si a fratelui meu

 Deja arata a ceva......
"Masina zoo" e aproape gata
 Culoarea isi spuna cuvantul si de data aceasta


Nu ne oprim asa usor, desi obositi, baietii primesc noi "ordine"
"Elicopterul SMURD" incepe sa prinda viata
Montat pe perete ......
 Incepe vopseaua sa-si faca treaba!
 FINISH!!!
Asa arata acum coltul de constructii al baietilor


Acum si baietii mei au coltul lor preferat!

Sunt fericita ca le-am putut oferi bucuriile acestea !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

Horváth Emerencia spunea...

CE DRĂGUŢ! CREATIVITATE MAXIMĂ! FELICITĂRILE MELE COLEGA!!!

Trimiteți un comentariu