.

.
Copyright (c) 2011 Raluca Szoke. Un produs Blogger.
RSS

A darui e lucru mare!

In dorinta de a experimenta sentimentul de daruire, ne-am gandit sa ajutam putin iepurasul de Paste, daca tot urma sa vina in curand. Am confectionat cate un cosulet frumos,l-am decorat cu oua colorate si ne-am hotarat sa-l daruim copiilor de la gradinita vecina :G.P.N. NR2
Toata lumea munceste din greu! :)

Cosuletele sunt gata !

Toate grupele ne-au primit bucuroase!




Am cantat si  am dansat impreuna



Desi la inceput ne-a fost putin cam greu sa intelegem "de ce dupa ce am muncit atat la cosulete trebuie sa le dam?" la plecare toti am fost bucurosi pentru ca am vazut fericirea de pe fetele celor care au primit cadoul nostru . A darui este un lucru frumos si aduce fericire ! Daca stim sa fim buni, sa daruim din ce avem si altora vom fi fericiti si noi!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu